Shop de nyeste varer til de bedste priser
Fragtpris beregningen gælder kun levering til Danmark og kun tøj. Indhent tilbud for levering til ikke-brofaste øer og udland. Indhent tilbud for levering af boliginteriør og møbler. Vores prissætning for bolig interiør, afhænger af vores fragtmænd priser samt prisstigning af bezin.
Evt. leveringstid fremgå af de enkelte produktsider.
Du skal som kunde skal være opmærksom på at vi leverer til kantsten / uden op bæring -med mindre andet er aftalt. Ved events skal du som kunde selv sørge for at printe billet inden fremmøde.
Levering på møbler kan tage fra 7-21 hverdage.
Betaling
Vi modtager alle gængse kreditkort og betalings kort.
Vi tager ikke kortgebyrer.Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din måneds ydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.
Læs mere her: www.viabill.com/kredit
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Hvis de 14 dages fortrydelsesret overskrides, forbeholder vi os retten til at afvise returneringen, og pakken vil derefter blive tilbagesendt (for købers regning)
Ønsker du at annullere en ordre, inden ordren er sendt. Så skal du sende os en mail med ordrenummer senest 24 timer fra orden er lagt.
Der er ikke fortrydelsesret på ydelser/events
Der er ikke fortrydelsesret på vores events, da datoen er aftalt på forhånd.
Der er ikke returret på varer købt med 50% og derover.
Varer
Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består købet af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.)
Du kan ikke fortryde varekøbet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af varekøbet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb, men ikke ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret på ydelser. Ved reklamationer kontaktes Krone1 og det aftales, hvorledes reklamationen bedst kan afhjælpes.
Er du ikke tilfreds med ydelsen kan du naturligvis kontakte os på (krone1kundeservice@gmail.com eller 25940025).
På varekøb har du til gengæld reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Krone1
Trunderupvej 12A
5683 Haarby
Telefonnummer: 25940025
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (kontakt på krone1kundeservice@gmail.com). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver kun de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen og/eller ydelsen til dig.
Personoplysningerne registreres hos MacFashion ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på krone1.dk er MacFashion ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: krone1kundeservice@gmail.com.
Varer fra Italien - Forudbestillinger samt livesalg.
Alle varer fra køb i Italien kan ikke returneres, da varerne er udsalgsvarer.
Sten, bling og tryk er på eget ansvar.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!