Sikker og nem returnering

På vores varer er der 14 dages returret. De 14 dage starter ved varens modtagelse.
Til vores returportal

Læs dette inden du returnerer 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Når du bruger vores returportal bliver du bedt om at oplyse ordrenummer (som du finder på din ordrebekræftelse) og den email du brugte ved køb. Derefter udfylder du de nødvendige felter for at starte din returnering.

Under ønsket returløsning kan du vælge mellem:

  • Pengene retur
  • Gavekort

Under ønsket returmetode kan du vælge mellem:

  • Retur ved QR-kode: Her vil du modtage en QR-kode på email som du skal fremvise i GLS pakkeshoppen - hvorefter en label printes
  • Retur ved pakkelabel: Her modtager du en pakkelabel der skal printes og sættes på pakken forud for indlevering i GLS pakkeshop.

Find din nærmeste pakkeshop her

'Vær opmærksom på at det ikke er muligt at returnere flere ordre på én returforsending.

Hvis du ønsker en alternativ størrelse eller farve, bedes du venligst placere en ny ordre på vores hjemmeside for det ønskede produkt og returnere den oprindelige vare til os.

Eller kontakte os via. e-mail, så laver vi gerne en kurv til dig og sender dig link.

Bemærk venligst, at vi ikke accepterer ombytning af varer via. kommentarfeltet under registreringen af din returforsendelse.

Vi har en behandlingstid på op til 7 hverdage fra modtagelse af din returpakke på vores lager, indtil den er fuldt behandlet. Efter behandlingen modtager du en ny e-mail vedrørende din refusion og herfra kan det tage op til 2-4 bankdage, før pengene er synlige på din bankkonto.

Vi refunderer for varerne sendt retur, ikke for fragten, der er brugt til at levere varen.

Hvis du har et produkt med en produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende en besked igennem vores kontaktformular med dit ordrenummer tilhørende det defekte produkt, billede dokumentation af fejlen og prismærke, samt en kort beskrivelse af problemet.

Du vil herefter blive informeret om det eventuelle videre forløb i forbindelse med din reklamation. Man må ikke sende en reklamation retur til os, før den enkelte reklamation er afklaret med kundeservice. 

Anvendes vores returportal ikke, bedes du venligst tage følgende information i betragtning:

Hvis du ønsker at returnere en vare uden at benytte dig af vores returportal, skal returpakken sendes direkte til vores lageradresse. Det er vigtigt at bemærke, at den ikke må sendes til en pakkeshop. Vi anbefaler til enhver tid at sende pakken med sporing - så den kan lokaliseres.
Krone 1
Trunderupvej 14
5683 Haarby