INFORMATION OM ITALIEN 🇮🇹 FACEBOOK LIVE

Hvordan adskiller lives i Italien 🇮🇹 sig fra lives i Danmark 🇩🇰?

Når vi laver lives i Danmark sælger vi varer som vi har på lager eller direkte fra vores leverandørs lager. Men når vi er i Italien ligger vi en produktionsordre hos leverandøren.

Vi udsteder produktionsordren på baggrund af de solgte varer på liven, så det betyder at vi shopper direkte til dig.

Derfor kategoriseres ordrene som forudbestillinger præcist som hvis du køber en specialsyet kjole. Varen ville ikke eksistere hvis ikke du havde bestilt den på live. Derfor gælder der også nogle specielle regler for vores Italien lives i forhold til:

  1. Leveringstid
  2. Forudbetaling
  3. Returnering

Læs mere nedenfor

Vi bestræber os på at få varerne ud så hurtigt som muligt - Men vi siger som tommelfingerregel 10-24 hverdage fra den sidste afholdte live.

Når alle ordrer kategoriseres som forudbestillinger - opkræver vi forudbetaling.

På vores lives i Danmark reserverer vi ved bestilling købsbeløbet på betalingsmidlet og hæver først beløbet når varen er afsendt fra vores lager.

Men grundet den længere leveringstid når betalingen at udløbe inden varen kan afsendes. Derfor hæver vi det fulde beløb dagen efter ordren er lagt på vores lives i Italien.

Kan varen mod forventning ikke leveres tilbagebetaler vi naturligvis det fulde beløb.

Fragt koster 69.- uanset ordrens størrelse - Der skal betales 69.- på din første ordre eller opkræves dette ved forsendelsen. Så vi anbefaler at man gør det ved første ordre man laver, da vi sætter de ordrer hvorpå der ikke er betalt bagerst i køen til forsendelse.

Ja du kan sagtens samle dine ordrer. Du skal kun betale fragt på 1 ordre, derefter kan du vælge fragtmuligheden "Samle ordre".

Ombytning

Vi kan kun i meget begrænset omfang tilbyde ombytning af varer købt i Italien. Når vi ligger en produktionsordre tilføjer vi afhængigt af populariteten kun få varer til eget lager.

Brug den interne facebook gruppe eller kontakt os på email så vil vi se hvordan vi kan hjælpe dig.

Man kan ikke returnere varene.

Reklamation

Hvis du modtager noget med fejl på har du selvfølgelig reklamationsret du bedes kontakte Krone1 på mail: krone1kundeservice@gmail.com og det aftales, hvorledes reklamationen bedst kan afhjælpes.

Besvarede dette ikke dit spørgsmål? Så kan du finde mere information her

Krone 1-Pigerne er et fantastisk fælleskab 🌸.

På Facebook har vi en intern gruppe hvor du kan sælge, købe eller bytte varer med andre Krone 1-Piger. Vi opfordrer dette som et alternativ til returnering; tænk hvis du kunne glæde en anden krone 1-Pige med et udsolgt produkt og samtidig spare returomkostningerne.

Du kan læse mere generel information om liveshopping og vores lives i Danmark her

Ja - Du kan trykke op fjern varer inde i messenger. Så fjernes varen du ikke ønsker alligevel.

De gælder til kl. 10.00 næste dag - Hvis ikke din kurv er betalt er der risiko for, at du ikke får varerne.

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål kan du altid skrive til os på krone1kundeservice@gmail.com